Samstag, 30. Januar 2010

Liliac / Flieder



Cercei din margele de sticla si perle de sticla.
Pret/Preis: 5 Euro
Vanduti/Verkauft

Cineva m-a sunat astazi si m-a intrebat daca sunt bine. Isi facea griji pentru ca nu am mai postat nimic de cateva zile. Sunt bine, sunt foarte bine! Doar ca am fost asa de ocupata in ultimele zile incat ma simt ametita. Obisnuita sa am mult timp pe care sa-l impart asa cum imi place mie, acum m-am zapacit alergand de colo-colo dupa programul unei agende. Si dupa ce mi-am terminat treburile, am dorit sa stau afara, in aer, intr-o iarna de vis cum numai in Romania am mai vazut pana acum. De aceea ma simt ametita. Dar intr-un mod placut. Ca si cand am stat o ora cu fata scufundata intr-un buchet de liliac! Caci oricat de frumoasa ar fi iarna asta, stiu ca primavara va fi exceptionala si o astept cu sufletul la gura!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen