Montag, 25. Januar 2010

The green green grass of home


Cercei din margele de sticla de lampa, verde cu dungi negre, si cristale de sticla multifatetate.
Pret: 5 Euro


Stiu ca acasa nu e nici urma de iarba verde acum. E ger si zapada. Dar asta este micul meu avantaj: imi pot inchipui mereu tot ce mai bun si mai frumos pentru ai mei, pentru casa mea, pentur tara mea. Si daca inchipuirile mele nu au nici macar o mica legatura cu realitatea, la un moment dat vor deveni adevar. Zice un cantec italian care mie imi place tare - "(...) toccarsi il cuore con le dita / e non aver paura /di capire che domani e' un altro giorno (...)" = "sa-ti atingi inima cu degetele / si sa nu-ti fie teama / sa intelegi ca maine e o alta zi". Va fi o zi cu iarba verde!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen